Monday, September 24, 2007

Buka Puasa Bersama

Canda dan tawa, sesekali serius memenuhi suasana acara buka bersama hari Minggu kemarin. Pokoknya super heboh, karena yang masaknya adalah saya dan teman-teman yang tidak memiliki pengalaman memasak untuk event hehehehehe...

Tapi kami semua yakin bisa melakukannya. Mudahan-mudahan pengalaman ini dapat memberikan pembelajaran dan hikmah kepada kami semua.

















































































8 comments:

Ge-Nyek said...

Assalamualaikum cik siti rahmi.
saya dari singapura sedang mencari salasilah keluarga ibu saya. arwah datuk dan nenek adalah dari selatpanjang. ibu saya diberikan kepada keluarga angkat di Batu Pahat - M'sia 71tahun yang lalu.

Manerlah tau jiker cik siti rahmi bisa menolong saya menemukan persoalan saya pada pihak pihak yang dapat membantu saya mencari saudara-mara yang masih hidup di selat panjang.

email saya g25sg@hotmail.com.

Salam perkenalan dari singapura.

Cik Siti said...

Waalaikumsalam.....

Wah... senang sekali bile saye bisa membantu dan menemukan awak dengan keluarga awak di Selatpanjang. Awak bisa mengirim email ke saye di ami_259@yahoo.com

Salam kenal juge dari Selatpanjang

Anonymous said...

Cik Siti,, Terima Kasih ya telah menemukan saya dengan teman lama saya. Budi Cik Siti ni akan slalu terkenang sepanjang hidup saya.
Sekali lagi terima kasih Cik siti ye..

(Dian di Batam)

Anonymous said...

alamelekom cik siti.. saye sedare dekat, nak menyape dan numpang singgah di blog cik siti, semoge je cik siti sudi, ye kan???
kalaupun cik siti sudi betandang ke laman blog saye, saye sungguhpun berharap sangaaaaat… saye tunggu balasannye yeee…

Anonymous said...

salah link...sila singgah di link ini

Indra G Siu said...

ade karipap tak. serata indonesia dah aku kunjungi tapi tak ade yang semantap karipap selatpanjang. mike selatpanjang tinggal kat mane?

Anonymous said...

wah..wah...ade foto nani baran juge..kawan lame saye tu...dah kawin belom dienye??? he..he..he... salam kenal ye cek siti..nanti kalau hari raye balek selatpanjang boleh lah jumpe...

Cik Siti said...

Halo bang Indra G dan hallo juga anonymous, salam kenal aja ya.

@ Indra G, bile nak ke selatpanjang, nanti bolehlah saye belikan abang karipap hehehehe...
Saye tinggal di jl. Diponegoro

@anonymous, teman sekolah kk Nani Baran ya? kk Nani masih single tuh, tolong dong cariin cowo buat dia hehehehe.... anonymous siapa namanya?

PeTuaH

Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan